Koszyk 0

Ewa Śnieżek (red.)

Trendy w biznesie

ISBN978-83-65766-19-9
Rok wydania2018
WydawnictwoWydawnictwo SIZ
Liczba stron200
Wolny dostępLink

Spis Treści


Słowo wstępne

Część I
Trendy we współczesnej gospodarce

Mikołaj Pasik, Adam Dębiński
Kryptowaluty – nadchodzący trend w biznesie czy największa bańka spekulacyjna w historii świata?

Sara Bahour, Karolina Fibakiewicz
Zarządzanie pracownikami z pokolenia Y na tle różnic międzypokoleniowych

Daria Tertychna, Klaudia Petecka
Rola influencerów w promowaniu produktu

Marika Sobczak
Employer branding XXI wieku jako trend biznesowy

Władysława Jagmurdży, Monika Chrońska
Bariery emocjonalne decyzji inwestycyjnych

Część I
Rozwój otoczenia biznesowego w erze wiedzy

Iga Trocka
Wpływ globalizacji na małe i średnie przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem sektora turystyki jako największego beneficjenta

Anna Grałka, Weronika Piaskowska
Wpływ polskich spółek z branży FinTech na gospodarkę 4.0. Analiza obecnych trendów i kierunków zmian

Marta Głowacka, Sylwia Doroba
Stereotyp księgowego w kulturze na przykładzie wybranych dzieł literackich oraz filmowych

Kinga Sałata, Natalia Senkowska
Społeczna odpowiedzialność w klubach sportowych

Część III
Wybrane aspekty rozwoju współczesnych organizacji

Adrianna Kozińska, Adrian Dałek
Rola i przebieg procesu komunikacji w organizacjach

Natalia Rudnicka
Istotność komunikacji niewerbalnej w przekazywaniu informacji. Czy komunikacja werbalna jest mniej ważna?

Monika Kubiak
Microlearning i personalizacja na drodze do rozwoju osobistego

Krystian Jurowski
Innowacyjne metody motywowania pracowników